Deltagere: Steen Nielsen, Pernille Døssing, Frederikke Stannov, Lisbet Løvlund, Stella Meyer Olesen, Rikke Hansen, Camilla Korshøj Schibby, Regin Øster, Jakob Monrad, Ditte Lyngby
Afbud:
Carsten Normann, Sindu og Noah 7.aMødedato: Tirsdag 12/12-23
Mødetid: 17-20 (Julefrokost 18.45-20.00)
Der vil være lidt forplejning til mødet, så vi kan vente med spisning.
Mødested: Mødelokalet bygning D
Olivias køkken er optaget, så vi spiser i mødelokalet.
Skolebestyrelsen Haldum-Hinnerup Skolen
D: Drøftelse
B: Beslutning
O: Orientering
Punkt 1
5 min B: Godkendelse af dagsorden
Indhold
Til referat - Godkendt
Ansvar
Punkt 2
15 min O: Nyt fra skolen
Indhold - Indskrivning til kommende 0. klasse er afsluttet. Der kan komme små forskydninger på det elevantal, som forelægger pt., men ellers påbegyndes planlægningen af kommende Bro-forløb/kommende 0. årgang med udgangspunkt i de indskrevne elever pt.
- Orientering om episode på 7. årgang
- Update på indsatsen på 8. årgang
Til referat
Ansvar
Punkt 3
15 min B: Nye datoer samt årshjul forår
Indhold
Til referat - 22/01, 06/03, 11/04, 14/05, 28/05 (årsmøde), 19/06 (sommerafslutning)
Ansvar
Punkt 4
5 min O. Evt.
Indhold
Til referat
Ansvar
Punkt 5
60 min D: Mini-workshop forældresamarbejde
Indhold Kort gennemgang af forældrerelevante slides fra pædagogisk aften
Proces omkring forældresamarbejde ved Frederikke.
Til referat
Ansvar Frederikke
De forældre, som var med til pædagogisk aften forbereder 1-2 punkter til spørgsmålet: Hvad tog jeg med fra pædagogisk aften.
Punkt 10
5 min
D: Evaluering af mødet
Indhold
Til referat
18:45-20:00: Julefrokost.