Deltagere: Steen Nielsen, Pernille Døssing, Frederikke Stannov, Carsten Normann, Lisbet Løvlund, Stella Meyer Olesen, Rikke Hansen, Camilla Korshøj Schibby, Regin Øster, Jakob Monrad, Ditte Lyngby
Elever: Noah, Simon
Afbud:
Mødedato: 23/11-23
Mødetid: 17-20
Mødested: Mødelokalet bygning D
Skolebestyrelsen Haldum-Hinnerup Skolen
D: Drøftelse
B: Beslutning
O: Orientering
Punkt 1
5 min B: Godkendelse af dagsorden
Indhold
Til referat Godkendt
Ansvar
Punkt 2
35 min D: Besøg fra Skoleboden
Indhold Drøftelse af indhold og rammer for Skoleboden
Til referat Der har været holdt formøde med Henrik, og Henrik er blevet præsenteret for de forskellige forslag, som blev drøftet på seneste møde. Henrik fremlægger status på Olivias Køkken, og hvilke forandringer der er sket i den seneste tid.
Henrik ønsker at kunne præsentere ”ugens outsider” samt torsdagens varme ret på Aula. Ligeledes ønskes, at der kun kan betales med kontanter.
Drøftet blev, hvilket sortiment og udbud Boden skulle have på daglig basis – kopnudler udgår og der reduceres i de mindre sunde ”småting”. Sandwich og lignende kan fremadrettet kun bestilles via Kanpla.
Der ønskes oversigt over det samlede sortiment til glæde for forældrene. Orientering gives i kommende nyhedsbrev.
Ansvar
Punkt 3
30 min O+ D: Opfølgning Broen
Indhold Birgit orienterer
Tanker ift. kommende Bro-forløb
Drøftelse af tiltag
Til referat Indskolingsleder Birgit Sønderby orienterede om diverse forhold vedrørende Broen samt A-klyngen
Ansvar
Punkt 4
25 min O+D: Status indskoling/SFO
herunder skærme og mobiler i indskolingen
samt forældrehenvendelse vedr. 0. årgang.
Indhold
Til referat Birgit orienterede
Ansvar
Punkt 5
10 min O+D: Nyt fra skolen
Indhold Status 8. årgang
Parkeringsplads
Til referat Parkeringsplads –
Der blev givet tilbagemelding og status ifm. evt. opstregning på parkeringspladsen. Der er givet tilsagn fra Trafik og Veje om diverse tiltag, men der afventes igangsætning, indtil der er yderligere afklaring på kapacitetsudvidelsen på skolen generelt, herunder p-pladser.
Status 8. årgang –
Der blev givet status på indsatsen på 8. årgang.
Ansvar
Punkt 6
5 min D + B: Næste møde
Indhold
Til referat Temamøde om forældresamarbejdet + julefrokost
Eventuelle temaer til forældresamarbejdet overvejes inden mødet.
Punkt 7
5 min D: Evt.
Indhold
Til referat
Ansvar
Punkt 8
5 min
D: Evaluering af mødet
Indhold Lidt stram dagsorden med for mange punkter.
Til referat
Punkt 9
45 min
O+D: Orientering om udvidelse af skolen
Indhold Besøg fra forvaltningen
Til referat Der blev givet status på kommende udvidelse med deltagelse fra direktør Hans Vedel og sekretariatschef Benjamin Steen. Skolebestyrelsen gav positive tilbagemeldinger ift. det skitserede forslag.
Ansvar