Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Skolebestyrelsesmøde 10. maj 2021

Deltagere:    Mikkel Graugaard, , Pernille Døssing Carsten Normann, Else Ladekjær, Lisbet Løvlund, Camilla Korshøj Schibby, Johanne Sindberg Horn, Regin Øster, Ditte Lyngby

 

Afbud:         

Jakob Monrad, Else Ladekjær, Samuel, Anne Sofie

Mødedato:   10. maj 2021

Mødetid:      Kl. 17-19.30

Mødested:    meet.google.com/cma-iuwn-rhp

     

Skolebestyrelsen Haldum-Hinnerup Skolen

D: Drøftelse

B: Beslutning

O: Orientering

 

Punkt 1

5 min            B: Godkendelse af dagsorden

Indhold        

Til referat     Godkendt

Ansvar         

 

Punkt 2

10 min

                      Velkommen til Pernille og valg af ny næstformand

Indhold         Jakob Lønvig har trukket sig fra bestyrelsesarbejdet.

Pernille træder ind, da hun er 1. suppleant

Der skal vælges ny næstformand.

Til referat     Velkommen til Pernille, som har børn på 3. og 7. årgang.

Anne Sofie Koch er også udtrådt af skolebestyrelsen.

Valg af næstformand udskydes indtil bestyrelsen er fuldtallig

Ansvar         

 

 

Punkt 3

15 min          D+B: Årsmøde

Input til formandens beretning

Indhold         Der er brug tid på, at den nye skolebestyrelse har skullet finde ind i arbejdet.

Principper har fyldt i årets arbejde, inkluderende fællesskaber.

Mikkel laver en video, som lægges ud.

 

Rasmus Alenkær laver virtuelt oplæg for forældre

Til referat    

Ansvar         

 

Punkt 4

 60 min          D+B: Skolebestyrelsens arbejde med principper

Indhold         Prioritering af principper til revision eller udarbejdelse

 

Til referat     Principperne blev gennemgået

Alle bestyrelsesmedlemmer har vurderet principperne på en skala fra 1-5. Vurderingerne sendes til Carsten på carsten.normann@gmail.com

Deadline onsdag 19. maj 21

Materiale til vurdering af principper er medsendt referatet.

Ansvar          Alle har læst principper – udsendt med referat

Arbejdsgruppen styrer processen

 

Punkt 5

30 min          O: Kommende skoleår

Indhold         -                     Ansættelser

-                     Inkluderende fællesskaber

-                     Favrskov Talent

Til referat     Der er opslået 3 barselsvikariater

Et fjerde barselsvikariat dækkes af en overtallig lærer i kommunen.

Der er ansættelsessamtaler 26. maj fra kl. 15 – Lisbet deltager fra skolebestyrelsen.

Materiale fra Favrskov Talent er udsendt til forældre og udskolings-leder har præsenteret tilbuddet i alle 6. klasser.

Antallet af deltagende elever forventes at ligge på niveau med skoleåret 20-21.

Ansvar         

                     

Punkt 6

10 min          D + B: Næste møde

Afslutning på årets arbejde

 

Indhold         Mødet skal afvikles virtuelt, hvis retningslinjerne er som nu.

Opfølgning på principper er et punkt.

Til referat    

 

Punkt 7

5 min            D: Evt.

Indhold        

Til referat    

Ansvar         

 

Punkt 8

5 min

                      D: Evaluering af mødet

Indhold        

Til referat